Morelia

Julkasija Sanna ajankohtana tiistaina, kesäkuuta 23, 2009 Ei kommentteja
Holaa!

Nyt oon sitten saanu raahattua kimpsuni ja kampsuni aina Moreliaan saakka. Tama vaikuttaa aikas natilta paikalta. Paasin kaymaan tanaan tyopaikkani toimistolla ja varmistui, etta tulen tyoskentelemaan Marqueliassa ja mulla on jopa kuus ulkomaalaista alaista! Jeij! Tasta hommasta saattaa siis tulla jotain, mutta en riehaannu viela sata prossasesti. Perjantaina mulla on sitten koulutus tahan tehtavaan. Jannityksella odotan! Nytten mulla onkin sitten pari paivaa aikaa hoidella kaikkia asioita, kuten esimerkiksi ostaa hyttysverkko. Asun talla hetkella ton vapaaehtoisjarjeston tarjoamassa talossa yhden italialaisen pojan kanssa. Taa kaveri ei puhu enklatia ollenkaan eika oikeestaan espanjaakaan. Aika vahvasti puhuu mulle italiaa. No jos oli espanjan puhuminen hankalaa ni otetaan nyt sit yks lisahaaste ja opetellaan tuo italiakin tuossa sivussa... No ei kai! Kiva ettei tarttee asua siina talossa yksin, koska se on aika kummitusmainen:D Eika mikaan viehattava. Aion ostaa sinne kukkia ettei se olis niin morska. No mutta eipa tarvii maksaa siita mitaan:D Huomenna talolle tulee lissaa porukkaa. Jee, saa puhua jonkun kanssa:D

Nii joo yks taksikuski sano mulle et aannan espanjaa hyvin. Que, mita hah?

Talle italialaisella kavi vahan kopsasti tanaan, koska sen lompakko pollittiin.. Tultiin yhesta ravintolasta ulos tassa kaupungin keskustassa ja ehittiin kavella ehka 200 metria ku se huomas et rahat havish:( Ei yhtaan kiva... Siina olikin sit selvittaminen poliiseille.. Mutta kaikki kuitenki jarjesty ja se saa myos perheeltaan rahalahetyksen tanne Moreliaan. Ei siis hatia mitia. Mulla on ainakin toistaseks rahat tallessa, mutta pitaa olla tosi varovainen jatkossa. Se varas oli erittain nopee!!!

Voi hitsi kun vois kirjotella vaikka mista, mutta eipa taida olla nyt aikaa. Pitaa lahtee kaupungille hoitamaan asioita. Kiitos kaikille kannustaville kommentoijille ja kaikille ihanuuksille Suomessa. Taalla Moreliassa on nyt muuten sellanen possis, etta vetta tulee 20 paivana kuussa ja lamminta ehka just 20 astetta. Nauttikaa Suomen saista, siella on vissiin nyt tosi ihanaa!!!