Joko alkaa puntti tutista

Julkasija Sanna ajankohtana lauantaina, heinäkuuta 04, 2009 1 kommentti
Aaargh!!!

Vasta kun tuohon meidan asumukseen alkoi tottua oli eilen sellainen paiva etta taas vahan sietokykya koeteltiin! No ensinnakin aamulla huomasin et mun lompakosta on joku ottanu rahaa jonkun reilun sadan euron edesta. Olin jattany mun lompakon tan leirin ainoaan arvokkaille tavaroille tarkoitettuun lukittuun tilaan. Mun lompakossa oli melkein kolmen sadan euron arvosta rahaa, koska taalla ei oo pankkiautomaattia ja siks halusin ottaa riittavasti kateista mukaan ettei tartte ressata rahan suhteen yms.. Tosin kaikkia seteleita ei mun lompakosta oltu viety ja varmaankin sen takia etta varkaus on vaikeempi huomata.. Sitten tahan lukittiin tilaan ei pitais olla ku yks avain ja se on meilla leirin vetajilla.. Kysymys heraa ons paikallisilla kilpparityontekijoilla toinen avain vai onks joku naista leirilaisista ottanu multa rahaa.. No jommin kummin tilanne on vaikee kayda selvittaa ja tuskin kateinen raha vakuutukseenkaan menee.. Arsyttavaa. No sitten iltapaivalla meijan nukkumatiloihin luikerteli kaarme. No se saatiin listittya, mut sit vahan myohemmin toinen kaarme luikerteli suoraan mun jalkojen yli meidan keittiotiloissa. Hyi yak etta saikahdin! Voin sanoa etta suusta pari muutama voimasana selvalla Suomella:D No onneks ei oo myrkillista sorttia taa luikertelija.. No syy miks kaarmeet tuli leiriin on se, etta myos rotat viihtyvat meidan asumuksen liepeilla ja etenkin yolla tykkavaat rapistella ympariinsa. Jummyy... Tietysti homma huipentui siihen etta tana aamuna mun sangyn vieresta loytyi kuollut rotta. Oli vissiin tippunu katolta. Ihanata!!! Kas kun ei syliin tippunu:D

No mutta kaikista kauheuksista huolimatta taalla viihdytaan hyvin. Tosin kannykalla nyt ei pysty soittaa mihinkaan ku ei oo kenttaa, mut blogii pystyy paivittaa ja valittaa terkut helposti kotiinpain... Eilen mm. syotiin barrakudaa, joka oli tosi hyvaa!!! Ja kilppareita pelastetaan paikallisten kanssa, jotka on tosi mukavia avuliaita kaikki!!! Ei mitaan hataa alla auringon siis:D